Dirk-Jan – Van Hout

Kernwoorden bij deze opdracht

Website eerst, Daarna het Merk, Voelt goed daar, No nonsense, Trots uitdragen, Je verhaal vertellen, Fraaie brochure.

Beschrijving van het project

Toen ik werd gevraagd bij van Hout waren ze net druk bezig met de website. Eerst daar dus mee geholpen met concept, interactie principes, inhoud en teksten. Dat was al een mooie stap ten opzichte van de vorige site.

Sommige (oudere) mensen denken dat van Hout nog altijd druk is met onderhoud van huurwoningen, maar dat is al lang niet meer hun core business, zoals je goed op de site kunt zien. Aan de andere kant doen ze allerlei goede dingen voor hun omgeving en de industrie die ook wat meer uitgedragen mogen worden; daar zijn we nu mee aan de slag.

Nadat de website weer helemaal up to date was, zijn we verder aan de slag gegaan met het merk van Van Hout. Daarvoor gebruiken zij ook het Management Dashboard, waar het merk visueel voor je neus ontstaat, en waar daarna alle marcom acties aan getoetst kunnen worden samen in een groot fysiek overzicht.

Uit de analyse op het dashboard kwam naar voren dat het goed is om iets fysieks achter te kunnen laten bij de beoogde doelgroep. Samen hebben we een fraaie brochure gemaakt op groot formaat (30 x 30 cm), uitgevoerd door vanGaalbv uit Velp. De wat warmere bruine steunkleur uit de brochure is inmiddels ook doorgevoerd op de website, zodat alles weer netjes aansluit.




Referentie

“Toen Bas mij benaderde om eens vrijblijvend te sparren over strategie, was de interesse al gewekt. Na het doorlopen van zijn strategiedashboard,  heeft hij op ons verzoek tot in de puntjes gekeken naar oa. website, klantbenadering en vervolgens voor ons een fantastische brochure verzorgd. Dat is waar wij naar zochten, en vonden in Bas.”


Website 

VanHout-Schaijk.nl

Vorige – Volgende >